czwartek, 29 listopada 2012

Gwiazdka

Dziś, po długiej przerwie, za którą przepraszam ;) będzie o prezentach Gwiazdkowych.
Wiem, jest listopad, ale ja jako osoba niezmiernie zorganizowana i wbrew wszelkim pozorom nie przepadająca za odwiedzaniem galerii handlowych od kilku lat, do końca listopada mam gotowe wszystkie prezenty. Jakie obowiązują zasady?

Prezenty dla rodziców i siostry kupujemy wspólnie do ok. 150zł, czyli ok. 50zł osoba.
Prezent dla chłopaka – max 200zł
Upominki – do 50 zł.

Mama


Wybrałam dla niej taką bluzkę, cena 50zł. Jest z delikatnego materiału, bardzo elegancka, jednocześnie ma nowoczesny krój, ale będzie pasował do stylu mojej Mamy. Do tego album na zdjęcia ( 22zł + przesyłka).


Album z podpisami na 200 zdjęć, tłoczona ekoskóra. Cieżko było mi znaleźć album z ładną okładką w rozsądnej cenie. Zastanawiałam się jeszcze nad tymi poniżej.

http://allegro.pl/album-na-200-10x15-z-miejscem-na-cd-i-neg-hama-i2803707132.html

i mini zestaw kosmetyków BIOTHERMA.

Tata

Już we wrześniu kupiłyśmy z siostrą w księgarni MATRAS na Nowym Świecie książkę Władysława Bartoszewskiego – Powstanie Warszawskie. Ksiązka byłą przeceniona z 75zł na ok 40 50zł. Mnie osobiście pewnie by nie zainteresowała, ale dla osób które interesują się historią może okazać się bardzo ciekawa.

Do tego jesteśmy na etapie wybierania piżamy – prezent praktyczny. Uważam, że aby dać komuś taki prezent trzeba dobrze znać obdarowanego, to dość osobisty upominek. Cena ok. 100zł.

Siostra

 
 


Zegarek Casio. Dla mnie ten zegarek jest przepiękny. Prosty, nie za duża tarcza, nie za mała, ładnie wygląda na nadgarstku, pasuje i do codziennego ubioru i do nieco bardziej eleganckiego. Zegarek jest lekko matowy, bransoleta regulowana. Sama zastanawiałam się czy takiego nie kupić dla siebie.  Cena ok. 100zł.
http://allegro.pl/pedzle-do-makijazu-7szt-sunshade-minerals-nowosc-i2774070891.html

To drugie pędzle, które kupiłam u tego allegrowicza i są wspaniałe. Atut CENA, wykonanie fantastyczne, wyglądają bardzo porządnie, w porównaniu do tego co można kupić w sklepach za taką kwotę. Cena 39zł + przesyłka.


 Chłopak

Tu podam na razie propozycje, ponieważ nie podjęłam decyzji.

Bilet na koncert polskiego zespołu – cena ok. 50zł osoba. (aczkolwiek nie znalazłam żadnego porywającego koncertu na styczeń)

Bilet do teatru lub kabaret – cena ok.90zł osoba. To taki SUPER PREZENT, częściowo i dla mnie, ale kwota jest niemal dwa razy wyższa od tej, którą planowałam przeznaczyć na prezent, jednak czego się nie robi dla ukochanej osoby …
 
Sweter BonPrix – sweter cena 99zł.


Płyta CD – Artur Andrus – Myśliwiecka – cena ok. 35zł.
Książka Mocarstwo – Marcin Wolski – cena ok. 31zł.
SwissCard – cena od ok. 40zł


Upominki

W tym roku nie będę miała okazji spędzić świąt w rodzinnym domu. Na wigilijnej kolacji, na którą jestem zaproszona będzie ok. 4 rodzin. Nie wyobrażam sobie kupić każdemu prezent, choćby dlatego, że prawie ich nie znam, kolejnym względem są względy finansowe. Oczywiście gospodarze powiedzą, żebym sobie nie robiła kłopotu itd., ale ja nie wyobrażam sobie przyjść z pustymi rękami.

Co postanowiłam?

Dla każdej rodziny zrobię kosz upominkowy. Dla gospodarzy trochę bardziej bogaty. Będzie w nim prawdziwy miód, kawa, herbata, wino, sól do kąpieli, słodkości i orzechy. Zapakuję to w wiklinowy kosz i celofan.

W mniszych koszach będzie miód, 2 paczki herbaty z herbaciarni, słodycze sól do kąpieli lub żel pod prysznic i orzechy.

Według moich wstępnych wyliczeń na mniejszy kosz wydam ok. 40  – 50zł, na większy ok. 80zł.

Do przygotowania pozostały mi kosze upominkowe i wybranie prezentu dla chłopaka,
a może Wy mi pomożecie wybrać?

Mam nadzieję, że pomogłam Wam podjąć decyzję. Jeśli zdecydujecie się na kupowanie prezentów przez Internet zróbcie to na początku miesiąca, w przeciwnym razie, nikt Wam nie zagwarantuje, że paczka dotrze na czas. Pamiętajcie, przed samymi świętami ogarnia nas szał pseudo promocji itd. nie dajmy się zwariować. Często kupujemy prezenty pod presją czasu. Możemy zrobić to o wiele wcześniej i z większą rozwagą, a nasz portfel nie zostanie, aż tak bardzo nadszarpnięty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz