wtorek, 16 października 2012

zakupy kosmetyczne

Jako kobieta mam pewną słabość do kosmetyków, jak pewnie wiele z nas. Korzystając z czasu wolnego przekopałam Allegro poszukując kosmetyków, które już mi się kończą albo skończyły. Udało mi się zrobić naprawdę udane zakupy! Chcę się dziś z Wami podzielić moimi zdobyczami z sieci.



Tusz Max Factor 2000 Calorie (17,99) zachwalany na wielu blogach, więc postanowiłam wypróbować. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona i że nie wyschnie szybko.

Róż Astor VIP, red - brown (9,99). Bardzo eleganckie opakowanie z lusterkiem i pędzelkiem. Kosmetyk ma odcienie różu i brązu, jest dość delikatny, ładnie pachnie, ma małe błyszczące drobinki. Zastanawiam się na ile wystarczy.

Zestaw do stylizacji brwi WET N WILD 171 (8,45), kupiłam go dla koleżanki. Ja sama mam dość ciemne brwi, czasami przyciemniam je henną lub czarną kredką. Ona jest blondynką o bardzo jasnych brwiach. Myślę, że to dobre rozwiązanie dla niej. Szybki sposób na eleganckie wykończenie makijażu.

Atomizer LAMBRE (1,99), chyba zakup, z którego jestem najbardziej zadowolona. Wybrałam srebrną wersję kolorystyczną. Wygląda dość elegancko, mam nadzieję, że szybko się nie zniszczy od noszenia w torebce. Możemy mieć teraz swoje ulubione perfumy pod ręką. Sprawdzi się, też przy drogeryjnych próbkach, które ciężko się aplikują, rozlewają przy otwieraniu. Bardzo mi się podoba to, że rurka w atomizerze, sięga do samego dna pojemniczka na perfumy. Kupiłam, aż 3! Uznałam, że za tą cenę - niecałe 2zł mogę sobie na to pozwolić. Pewnie dam je komuś w prezencie. 

Błyszczyk Miss Sporty, TRENDY BEIGE (3,72). Miałam kiedyś błyszczyk w podobnym kolorze. Delikatny, złotawy, ładne wykończenie szczególnie letniego makijażu. Wersja minimalistyczna do torebki - czyli coś dla mnie. 

Kolejną internetową drogerią, którą bardzo lubię jest e – kobieca:Już kilka razy robiłam zakupy w e – kobieca, może innym razem zaprezentuję kilka kosmetyków, które tam kupiłam. Szczególnie polecam odżywki do paznokci Sally Hansen – są w bardzo dobrych cenach, zamawiałam je już dwa razy. Podzieliłam, się dziś z Wami moimi doświadczeniami w kupowaniu kosmetyków w sieci. 

Oszczędzimy przy tym sporo pieniędzy, biorąc pod uwagę ceny drogeryjne. Często najpierw szukam kosmetyków w drogerii, a później zamawiam przez Internet, mamy wtedy pewność, że wybierzemy odpowiednie kolory.


Udanych łowów w sieci! Teraz Wasza kolej J dzielcie się swoimi ulubionymi internetowymi drogeriami.

Poniżej podaje linki:

sprzedawca: kosmetyki_ck (74890)

 



3 komentarze:

  1. witam, jakie masz doświadczenia zużywania atomizera lambre, ile mieści płynu, czy nie cieknie,

    pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, że dopiero teraz ;) płynu mieści się ok.10ml nie zauważyłam, aby były jakieś wycieki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym marzą pewnie wszystkie Panie.:)

    OdpowiedzUsuń