czwartek, 11 października 2012

Pomysł na kolację dla dwojga.




Z okazji dużej ilości czasu wolnego, dużo szperam w sieci. Dziś po raz kolejny zakupiłam Grupon na sushi. To już trzeci raz, kiedy wybiorą się do restauracji INABA. Zlokalizowana jest ona, przy pl. Zawiszy w Warszawie. Grupon o wartości 110zł, kupiłam za 55zł. Przeznaczony jest dla dwojga, można też zrobić zamówienie z dostawą. Co ważne, promocja obejmuje również napoje z karty (co nie jest takie oczywiste). Z pasją mogę polecić wino śliwkowe ;)


Sushi jest robione na miejscu, podczas gdy my oczekujemy na zamówienie. Możemy liczyć na profesjonalną i miłą obsługę również w języku angielskim. Zapewniam, że wyjdziecie najedzeni. Za kwotę 110zł, można zrobić naprawdę syte zamówienie. Ta restauracja, dość często oferuje Grupony oraz inne promocje, z których ja chętnie korzystam.

Uważam, że to dobry pomysł na kolację dla dwojga, już to sprawdzałam, dlatego po raz kolejny skusiłam się na Grupon.

Myślę, że pomysłów na kolację dla dwojga będzie więcej, chociażby, dlatego że lubię gotować. Poniżej podaję link do grupowa i do strony internetowej restauracji INABA. 



zdjęcie pochodzi ze ze strony: http://otkau.nidrax.eu/tag/sushi/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz