piątek, 5 października 2012

Oszczędzanie tydzień 1.



Zgodnie z moją obietnicą z poprzedniego posta przedstawiam efekty moich oszczędności po pierwszym tygodniu. Kierując się wytycznymi, jakie wcześniej przyjęłam w tym tygodniu poczyniłam zakupy na poniższe kwoty.



Są to zakupy spożywcze. Wklejona informacja dotyczy ostatniego rachunku, na którym nie widać kwoty (10,70) i kwot na rachunkach, których nie zachowałam (ze sklepu mięsnego) i innych. Na stoisku „wszystko po 1zł” kupiłam ściereczkę kuchenną i ozdoby do naklejania na paznokcie W tym tygodniu starałam się przemyśleć, co będę gotowała. Zrobiłam kotlety mielone (część zamroziłam), zupę pomidorową, makaron z pesto, i smażoną pierś z kurczaka (część też zamroziłam). Z rzeczy na zapas kupiłam mąkę i cukier, oliwę z oliwek (w Lidlu tylko 8,49, pewnie 2 butelki oliwy oddam Mamie) i czekolady Milka w cenie promocyjnej.

Łącznie wydałam 94,42. Jak mi idzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz