piątek, 28 września 2012

o czym i ...

 ...jak pisać?

chyba po prostu pisać. 
Mam urlop, i za kilka dni przycisnę guzik "stop urlop". Był czas na odpoczywanie i na przemyślenia. Miałam kilka bardzo cichych dni. Dlaczego? odczułam, że znów brakuje mi celu w życiu. Nie takie wzniosłego celu jak np. założenie rodziny, ale takiego bardziej namacalnego.

Miałam kilka pomysłów, po skończeniu trzeciego kierunku studiów, co nic nie zmieniło w moim życiu ... pomyślałam, że może pójdę na kurs angielskiego, albo znajdę sobie dodatkową pracę. Wiem jednak, że znajomość angielskiego nie zmieni nic w mojej dotychczasowej pracy, a kurs językowy jest dla mnie dużą inwestycją (koszt ok 6 000 zł). Dodatkowa praca sprawi, że znów wpadnę w wir pracoholizmu, wiecznego niewyspania itd., a ja bym chciała w końcu pożyć tak żeby czerpać z tego życia.

Będzie blog! o oszczędzaniu,gospodarzeniu, prowadzeniu domu, inwestowaniu, babskich słabościach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz